לוח שעות
לוח שעות
יוגה בכרם

שיעורי יוגה ופילאטיס בסטודיו

דרך התרגול אנו לומדים להכיר את המקום החזק והיציב בתוכנו, זה שאינו משתנה למרות כל השינויים מסביבנו, המקום הפנימי של הדממה. תרגול זה משאיר את חותמו במשך היום וממשיך לעשות את ההבדל במודעות, בנוכחות, ובחיבור שלנו לעצמנו גם כשאנו פונים לעניינינו.

Power Yoga

שיעור יוגה דינמי ברוח הוויניאסה
תרגול בקצב גבוה המשלב מנחים מאתגרים בדגש על נשימה, דיוק ומיקוד.

Yogalatis

שילוב בין יוגה וויניאסה לפילאטיס. 
שיעור זורם המשלב תנוחות, עקרונות, רצפים ותרגילים מעולמות היוגה והפילאטיס. 
השילוב המרפא ביניהם מאפשר לגוף ולנפש לקבל את היתרונות משני העולמות!
השיעור בדגש על זרימה, חיזוק, תנועתיות, יציבה ועבודה מדויקת.

Pilates

שיטת הפילאטיס מלמדת מודעות גוף, יציבה נכונה וקאורדינציה.
תרגול הפילאטיס מחזק, מגמיש ומשקם את הגוף.
מסייע בהקלה במתחים פיזיים, בהפגת כאבים כרוניים והעלאת רמת האנרגיה.
בשיעור נתמקד בשרירי הליבה וחיזוקם, בעבודה נכונה, מדוייקת וזורמת.
נשים דגש על הנשימה ועל המיקוד האנרגטי והפיזי במהלך השיעור.

לוח השיעורים

YATRA יוגה

Yatra יוגה ויניאסה מאופיין בכך שהתרגול הוא תרגול זורם כשתנוחה נשזרת לתוך התנוחה הבאה בדגש על נשימה , מיקוד ונוכחות. התחושה בתרגול הוא שיוצאים למסע- Yatra- מסע לתוך עצמינו.

בYatra יוגה יש מגוון רחב של תנוחות ותנועות כשכל שיעור ייחודי ושונה.

האופי המשתנה הזה של הYatraיוגה ויניאסה מאפשר גוף ותודעה מאוזנים יותר ובכך יוץר קל ונגיש לנו לשנות דפוסים פיזיים ורגשיים שאינם מיטיבים עמנו.

דגש נוסף בתרגול הוא איך אנחנו לוקחים את מה שאנחנו מבינים בגוף דרך התרגול ליום יום שלנו. למשל, נתרגל לעבוד לעומק מתוך העיקרון של שחרור המאמץ בתוך העשייה . איך  בתוך האינטנסיביות של החיים אפשר להתנהל מתוך הרפייה.

Yatra יוגה מזכירה לנו את טבע החיים שזה השינוי ואיך למצוא בתוך השינוי התמידי את העוגן הפנימי שלנו.

 

 

 

יוגה נשית

" בקשי את החכמה שבהכרה את הזולת

עמדי במנוחה והכירי את עצמך. נשמי עמוק

השקיע מאמץ לארגן את חייך. עמדי במנוחה והכירי את הדפוסים. נשפי.

הגדירי את מטרותייך וערכי אותן על פי סדר עדיפויות. עמדי במנוחה וראי את הדרך.

שאפי. נשפי. שאפי. נשפי.

עמדי במנוחה. שם, בין הנשימות, למדי להכיר את עצמך." ( הטאו של הנשים )

היוגה הנשית מאפשרת לנו לפגוש את עצמינו איך שאנחנו, עם כל מה שאנחנו מביאות לרגע ללא שיפוט, ביקורת או דעה. מהמקום הזה אנחנו מתרגלות.

הדבר הבטוח בחיים זה השינוי. בתרגול היוגה הנשית אנו מקבלות כלים לזהות את השינויים ויחד עם זאת לזהות את המקור היציב, הנוכח והחזק בתוכנו שמאפשר לנו להישאר על מקומנו בתוך השינוי התמידי. הבית הפנימי שלנו נעשה ברור ונגיש יותר ובכך אנו מתנהלות בתוך השינויים הפיזיים, הנפשיים, ההורמונליים. שאנו חוות בחיים ביותר נינוחות ונחת.

ליוגה הנשית כלים נגישים ופשוטים להתמודד, לטפל, למנוע ואף לשקם נזקים אלו. ואלו הם נזקי החיים השגרתיים: כוח הכובד המשפיע עלינו, הריונות, לידות, בעיות פוריות, מחזורים חודשיים, גיל מעבר, מתח, דיכאון ועוד ועוד. הכל משפיע על אזור האגן.  כמו כן נשים יכולות להתמודד טוב יותר בעזרת תרגול היוגה הנשית עם המחזור החודשי, עם בעיות פוריות, עם תופעות כמו מיגרנות חוזרות או עם תנודות המקושרות לגיל המעבר.

 

לפרטים והרשמה לחצו כאן

תרגולים

תרגול קצר לחיזוק המרכז

שיעור מלא יוגה נשית

התחלתי לתרגל יוגה עם רבקה לפני כארבע שנים והצלילה לתוך העולם הזה הביאה לשינוי מהותי בחיי, ברמה הפיזית והרוחנית כאחד.. כל שיעור הוא מסע קטן של היכרות חדשה ישנה עם עצמי, תוך הרחבת היכולות והתבוננות עמוקה פנימה.. מודה בכל פעם מחדש על הזכות להכיר את רבקה ולהיות תלמידה שלה.
אלה גבריאל ושדי
אצל רבקה אני מתרגל יוגה מזה 15 שנים. המקומות התחלפו ועברו אבל רבקה נשארה איכותית ומקצועית. הדבר היחידי שהשתנה במרוצת השנים זה הגיוון וחיבור שיעורים ותרגולים שלא חוזרים על עצמם. כל מפגש "ביוגה בכרם" של רבקה, זו חוויה של רוגע והתייחדות עם האני שמחכה לשיעור לפרוק מתחים, להירגע, להתנתקות ולהתחזק פנימית.
רני פרן
רבקה תודה תודה על דרך חיים בה גרמת לי לצמוח להתחזק ולהרגיש טוב מבפנים עשיתי את כל סוגי הספורט אך היוגה היוגה בהדרכתך הגדולה מכולם מרגישים עבודה פנימה והחוצה בנעימות בדיוק רב ותמיד בתשומת לב וביצרתיות המיוחדת שלך הייתי רוצה כל יום מחייה מחדש
דגנית
שיעורי היוגה של רבקה הם תרופה. ההנחיה שלה עדינה ומדויקת כמו שירה, התנוחות דינמיות ומגוונות כמו ריקוד והמילים שלה מלטפות את הגוף מבפנים. (וכל זה בתוך הסטודיו המהמם שאביב בנה עבורה). והעיקר, עבורי, זו ההזמנה של רבקה לקחת את כל מה שמתחולל על המזרון אל תוך החיים עצמם, מחוץ למזרון. כך שהיא מלווה אותי לכל מקום, ובמיוחד במצבים המאתגרים בחיים. להגיע לשיעור שלה זה להעניק לעצמך מתנה יקרת ערך.
נעה
כבר 10 שנים אני עושה יוגה עם רבקה, זה מרגיש כמו מסע של נשימה והקשבה פנימה לצרכים של הגוף. עם השנים למדתי את האיכות של הנשימה העמוקה מרגישה גם את החוזק בגוף. זאת מתנה גדולה שאני נותנת לעצמי.
ורד רז
chevron-left
chevron-right

אודות

אני רבקה, חיה עם אהובי אביב וביחד יש לנו שישה ילדים.

היוגה מלווה אותי מאז שאני קטנה. כל בוקר לפני שאני יוצאת לעולם אני פוגשת את עצמי דרך המזרון יוגה. לפעמים זה תרגול של שעה וחצי ולפעמים זה מפגש קצר של 10 דקות. המפגש לפעמים זורם, נעים, שקט ולפעמים אני פוגשת את עצמי חסרת שקט, טרודה ואולי גם כועסת. מה שחשוב בעיני זה המפגש עם כל מה שאני מביאה למזרון ברגע הנוכחי. רק מתוך המפגש מתאפשר ריפוי. וכמעט תמיד אחרי התרגול היום עובר יותר בנינוחות ובנחת.


הכירו את הסטודיו
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram