לוח שעות
לוח שעות
יוגה בכרם

קורס מורים ל Yatra יוגה ויניאסה 5.3.2024

30 שנה היוגה מלווה אותי והיא העוגן המשמעותי ביותר בכל זמן ובכל מצב בחיי. היוגה נוכחת בשבילי בכל רגש שעולה ובכל תקופה. מחזקת, מחברת, נותנת שקט ושלווה ומחזירה אותי הביתה לעצמי.

אני פורשת את המזרון ובכך יוצרת לעצמי מרחב שקט ובטוח שבו אני מביאה את עצמי איך שאני באמת בכל רגע נתון. התרגול הוא כמו מראה שמשקף לי את מה שקורה בתוכי. הדרמות, השקט, הנוכחות, ההתנגדות. כל מה שנמצא מקבל שיקוף דרך התרגול. ובכך אני יכולה להכיר את עצמי ולדייק יותר את הבחירות שלי וההתנהלות שלי בעולם.

מזמינה אתכם לקורס מורים ל Yatra יוגה ויניאסה.

בקורס נלמד בין היתר את הנושאים הבאים:

  • תנוחות, מעברים ורצפים
  • - פילוסופיה של היוגה כולל יאמות וניאמות
  • הבנה פיזיולוגית ופסיכולוגית של מערכת הצ'אקרות וההשפעה שלהם על חיי היומיום.
  • פיתוח האינטואיציה בתרגול האישי ובהדרכה
  • פראנאימה- תרגילי נשימה
  • מדיטציה
  • איך לבנות תרגול אישי
  • מטודיקה של איך ללמד קבוצה ו/או פרטני
  • אנטומיה, פיזיולוגיה
  • איך להכיר את התלמידים והצרכים שלהם
  • תרגול במצבים שדורשים תשומת לב
  • איך לקחת את היוגה לחיי היומיום.

מרצים אורחים:

פילוסופיה: הדר כהני

הדר היא מטפלת גוף-נפש ובוגרת תואר שני בחוג ללימודי מזרח-אסיה באוניברסיטת תל-אביב.
עוסקת במחקר ותרגום של כתבים עתיקים מסנסקריט לעברית ובהנחיה של קבוצות ללימוד פילוסופיית היוגה והבודהיזם,

בדגש על משמעותם של הכתבים העתיקים ככלי להתפתחות התודעה וריפוי הנפש.
חפשו את הדר בפודקאסטים המעולים שלה בספוטיפיי: יוגה לבונטין.
אנטומיה ופיזיולוגיה: נגה רונקין
נגה פיזיותרפיסטית מוסמכת בעלת תואר ראשון (2006) מאוניבסיטת חיפה.  מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים משנת 2006.

למי זה מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה ללמד יוגה
או פשוט להעמיק ולחוות את היוגה כדרך חיים.

התרגול בדגש על חיבור בין נשימה, תנועה ותודעה.
בקורס נעמיק גם בפילוסופיה של היוגה, תנוחות, נשימות, מודרות, בנדהות, צ'אקרות,  מדיטציות שונות וגם בפיזיולוגיה ואנטומיה ממקום חוויתי וקל להבנה.

לוחות זמנים

 

 

 

הקורס מתחיל ב5.3.2024  250 שעות
ימי ג' 9:00-14:00
כולל  כל שנה שני סופי שבוע בגליל

אפשרות להמשיך לשנה ב' , 250 שעות שנפתח ב 15.9.24 ימי א'. 9.00-14.00 .

 

 

בתקופה הזו שהכל משתנה, לא ברור מה נכון ומה לא, מה אמיתי ומה פייק הגוף והתודעה צריכים איזשהו עוגן, איזשהו מרחב שיאפשר להתחבר לאמת הפנימית.
כל כך קל ללכת לאיבוד לתוך האינטנסיביות של היומיום, לאבד תחושת מרכז, להרגיש שאין על מה או על מי לסמוך.
מה שנשאר זה לחזור הביתה, לבית הפנימי שלנו. לנוח, להאסף, להטען ואז לצאת לעולם ממקום שקט, נינוח וחזק יותר. ממקום שיודע שיש לאן לחזור.
היוגה נותנת לנו את הכלים לייצר ולפתח את המרחב הזה בתוכנו. להתאהב בעצמינו מחדש, לשחרר ביקורתיות ושיפוטיות ולחיות את היומיום יותר בנחת ושלווה.
בקורס מורים לYatra יוגה ויניאסה אנו מעניקים לעצמינו הזדמנות של יום בשבוע שבו אנו משקיעים בעצמינו. יום שמחזק ומטעין וממרכז ונותן לנו מתנה גדולה שנוכל גם לתת אותה ולהפיץ אותה לאחרים.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

תרגולים

הקורס היה חוויה מיוחדת במינה, מרחיב לב ודעת. רבקה מורה נהדרת ליוגה והשראה גדולה לחיים. הקבוצה הייתה תומכת מפרגנת וכיפית הלימוד והתרגול היו מעניינים מעמיקים ומגוונים כל אלה היו המלווים המושלמים למסע לתוך עצמי דרך היוגה. מתנה גדולה תודה🙏🏼
נגה אהו
זכיתי לתת לעצמי מתנה נפלאה . השתתפתי בקורס מורי יוגה עם רבקה. הנני בת 65 לא גמישה,בזכות רבקה שהינה ראשית מורה לחיים ואלופה בהבנת קריאת הגוף. הגעתי למצב של תרגול עצמי יומיומי. כל מי שרוצה לתת לעצמה מתנה לחיים ויוגה מדברת אליה אני ממליצה על רבקה בענק.
דבורי אלקלעי
מילים על שנה שאין די מילים לתאר אותה לימודי הוראת היוגה איתך הפכו להוראת דרך חיים לאהבה עצמית והערכה לכל היש הלמידה המכילה והחובקת, היכולת לדייק את פרטי התנועה והנשימה פנים וחוץ, כל פרט, באופן שמעמיק את ההבנה את הכבוד לעצמי את האמונה והמודעות הפנימית, פיסית רגשית ומנטלית. חיברת אותנו ליכולות האישיות ואיפשרת לעצמי לבא לידי ביטוי בעוצמה בנוכחות בזרימה בהתפתחות. את חולקת את הידע האדיר שלך באהבה אינסופית בדרכך הייחודית ובדוגמה אישית ראויה, הרמת איתך את כולנו למחוזות של צמיחה התרחבות תבורכי על מי שאת על היותך ומודה כל יום על הזכות לחוות את הדרך לצידך
לאה
"זכיתי ללמוד בקורס המורים של רבקה ואני מאמינה שכל מי שרוצה לתת לעצמו מתנה נדירה, כדאי שימצא את הזמן להשתתף בקורס. הגעתי לקורס ללא מטרה ברורה ללמד יוגה, ויצאתי ממנו כשיש לי את הבטחון ללמד ולהגיד על עצמי שאני "מורה ליוגה". יצאתי עם ארגז מלא בכלים של הבנה עמוקה של הגוף, של התהליכים שקורים בו בתרגול. בנוסף נחשפתי לעומק העולם הפילוסופי של היוגה, עולם שפחות הכרתי. למדתי איך לבנות שיעור שיכלול את כל המרכיבים המהותיים, שיהיה זורם ומיטיב לגוף ולנשמה, ויהיה מעניין. למדתי איך ומה לראות אצל התלמידים, ואיך, מתי וכמה לתקן, להעיר ולחזק אותם. בעיקר למדתי, מתוך החוכמה העמוקה שרבקה מביאה, איך לתרגל וללמד מתוך אינטואיציה חזקה, ומתוך אמונה מלאה בדרך היוגה. אז אם התלבטתם איפה ללמוד הוראת יוגה, מבחינתי אין בכלל שאלה!!!
פנינה לוקץ
קורס של רבקה, היה כל כך משמעותי עבורי. זאת הייתה למידה בהמון רבדים. בגוף שהכרתי אותו מחדש, לעומקו. בתודעה שהתפתחה והתרחבה וגיליתי דרכים חדשות לשלוט ולהתבונן בה. וגם באמונה, קיבלתי בעזרת הקורס יכולת לתרגל יום יום יוגה, וזה גרם לי להאמין בטוב שהיוגה מביאה לי. זה העניק לי את האמונה בדרך היוגה וגם בדרך שלי.
איילת אביתר
chevron-left
chevron-right

אודות

אני רבקה, חיה עם אהובי אביב וביחד יש לנו שישה ילדים.

היוגה מלווה אותי מאז שאני קטנה. כל בוקר לפני שאני יוצאת לעולם אני פוגשת את עצמי דרך המזרון יוגה. לפעמים זה תרגול של שעה וחצי ולפעמים זה מפגש קצר של 10 דקות. המפגש לפעמים זורם, נעים, שקט ולפעמים אני פוגשת את עצמי חסרת שקט, טרודה ואולי גם כועסת. מה שחשוב בעיני זה המפגש עם כל מה שאני מביאה למזרון ברגע הנוכחי. רק מתוך המפגש מתאפשר ריפוי. וכמעט תמיד אחרי התרגול היום עובר יותר בנינוחות ובנחת.


הכירו את הסטודיו
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram